• Zapklare Brokken

    Zapklare Brokken is een boek. Ondertitel: alles wat je moet weten over reclame. Dat is nogal een belofte, ja. Maar dan heb je ook wat. En wie schrijft dat eigenlijk? Hans van Dijk, tekstschrijver sinds een jaar of wat. Meer.

Zoekt u ruzie?

Bij BNR Marktveroveraars zaten om de tafel: Martin van Dam, de marketingbaas van Deli XL, maar vooral Arian Buurman, directeur van de STER, et moi. Ze was in het voorgesprek aangekondigd als “tegenstander”, en wij vermoedden beiden dat we een stevige discussie gingen voeren over het Aangename Reclame Plan.

Maar… niks. Het was een aangenaam gesprek onder leiding van Rens de Jong, en het bleef een aangenaam gesprek. Na ik meen 23 minuten stonden we weer buiten; een beetje verbaasd en onbevredigd. We hadden wel zin gehad in een goed gesprek.

Even later kwamen we beneden in Café Dauphine nog Frans Blanchard tegen, de directeur van de VEA. Misschien moeten we er in het voorjaar een evenement van maken, zeiden we.

Updeetje: BNR heeft de site veranderd, dus de link naar de uitzending klopt niet meer. Kijk nu hier op vodw.com; het is de uitzending van 21 november 2007.

comments

-->